4 Mart 2006

a bit about me

london gercekten cok pahali bir sehir ve cok yalniz, herkes yasam derdinde, arkadaslik az,ya da benim hic arkadasim yok, henuz buraya adapte olma asamasindayim ama beni bu sehre getiren guzel tesadufler vardi
oyuncu oldugum halde burada dil engeli ve calisma izni problemi yuzunden meslegimi yapabilmem su an mucize gerektiriyor, ben de yemek yemeyi ve yapmayi sevdigim icin birkac ay once kendi catering sirketimi kurup bir mimarlik sirketiyle calistim ta ki istanbula donene kadar, kisa istanbul ziyaretimden sonra tekrar london ,restoranlarda asci yamagi olarak calisma cabalari pek sonuc vermedi, malum calisma izni, is bulabildigim tek yer turk lokantalari da benim hayallerimle ortusmeyince sonuc issiz parasiz london gunlugu...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa