2 Temmuz 2006

londrada son gun

olan biten herseye ragmen agız tadımız bozulmasın diye inegol kofte yaptım son gece,mangalda pisirdik,nektarinli,mozarellalı salata,bol rocket yesilligiyle beraber, yesil fasulye ve patates salatası ayrıca,hardal ve bal soslu,bol naneli ve meyvalı limonata da yaptım,icimiz serinlesin ferahlasın diye.İlişkimizin ferahlıgı icin yoksa soguk su ic ferahlamak istiyorsan.
son kahvaltımızı yaptık sonra Otto Lenghi'de upper streetde.Ben yiyemedim bıraktım tabagın yarısını.Sordum sonra icin rahat mı be adam,evet dedi rahat.Sasırdım yine.Oysa ben bulutlu bir gonul haliyle ucaga bindim,evime istanbula dondum.Londra bu sefer cok acıttı beni.Toparlanmayı beceremedim,eh bozan da yardım etmedi,o da saskın ve beceriksizdi.Kaderci oluverdim caresizlikten.İcimi yıkamak istiyorum, cok duman is pas lekesi var gibi geliyor.Olan oldu,bundan sonra olacakları da kırık bir kalple bekliyorum,hala mucizeler var bu dunyada diye..

13 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

nes adına tatil dedikleri o şeye başladım sanırım ama hala farkını anlayamadım
bu arada yokluğumda bloguma hiç bakmadığını gördüm yeşilleri solmuş ara sıra uğrayıp sularsan sevinirim

5:21 ÖS  
Blogger Mr_TD dedi ki...

Hayat bu iste,kimi zaman canimizi acitiyor,kimi sevindiriyor.Mühim olan ama sanirim elimzde olanin degerini anlamak.Hele sevgi,o kadar zor bulunan bir seyki,ama en cok da savurganlik yapilan sanirim.
Insan ümitleri oldugu sürece yasiyor ,onlar da olmaz ise bu hayat cekilirmi ,degil mi?
slmlar

Mr TD

5:37 ÖS  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

kirpicim ben seni ihmal etmem merak etme,kendimi sulamaya calısıyorum,ben solmusum yahu.
Mr.t.d.hosgeldin,ne guzel demissin sevgi savurganlıgı hakkında,ama umit,bilmem ki yenileri mi eskileri mi saklamalı ?

10:42 ÖS  
Blogger JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

ben inanıyorum mucizelere.. var şekerim, gerçekten!! iyi düşünürsen, istersen gelip seni buluyor o mucize perileri.. sahiden!! bak ne diyorum, iç bir kahve.. kapat.. bakiim senin falına ben:) bu aralar çok güzel, umutlu göüntüler yorumluyorum:))

10:35 ÖÖ  
Blogger anyone dedi ki...

mucizeler'in ve mucize yaratan peygamberlerin devri geçeli yüzyıllar oldu.

yine de belki aptalca bir idealizmi savunmak gibi olacak ama mucize beklemek yerine mucizenin kendisi olmak mümkün olabilir(mi?). belki de mucize'nin de tanımını yeniden yapmak gerekebilir. mucize dediğiniz -izi tam olarak silinmeyecek olsa bile- belki iradeyle üstesinden gelinebilecek insani bir şey olabilir mi?

yarım bıraktığınız yemekte kaldı gözüm, yazık olmuş. lezzetli bir şeye benziyordu;)

11:21 ÖÖ  
Blogger gaia dedi ki...

yaşananları daha kolay anlayabilmek ve atlatabilmek için "bunlar benim için için deneyim ve öğrenmem gereken bi'şey olduğu için yaşıyorum." diyebilmek zor ancak kesinlikle işe yarıyor, nacizane...

11:32 ÖÖ  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

dilaracım fal baktırmayı seven biri degilim,bizi en iyi bizim guzel enerjimiz yonlendirir diye inanırım,ama senin pozitif,umutlu yonun cok isime yarardı bugunlerde,keske yakın otursaydık,hatta guzel bir turk kahvesinden beraber keyif alır sonra da anlık mutluluklar icin kapatırdık,neden olmasın,hatta kim ne karısır ?:)sen benim icin iyi enerji gondermeye devam et,benden daha guclusun su an.

anyone,peygamberler donemi mucizeleri beklemiycek kadar aklım basımda merak etme.Ama mucizenin kendisi olmak ve mucizeyi yeniden tanımlamak ne kadar dogru,ne guzel bir tanımlama.Tabi insani bir mucizeden bahsettim,hani bazen hic beklemedigin anda karsına cıkıveren,bazen senin yarattıgın,gucunle enerjinle olusturdugun bir olgu,sadece enerjim az iste yemekleri yarım bıraktıgım icin olsa gerek :)

gaia, herseyde bir hayır vardır,bunun sebebi bana birsey ogretmek gostermektir diye yasarım ben hep zaten,ama bazen cektigin acı ve yasadıgın duskırıklıgı oyle kuvvetli duygular haline geliyor ki,ne dersi ne tecrubesi,hepsi vız gelip tırıs gidiyor iste.

12:34 ÖS  
Blogger Çileksuyu Sibel dedi ki...

neslosh'cum uzulme ne olur diycem ama elimizde olmadan uzuluyoruz iste,ben seni cok iyi anliyorum inan ki,ne kadar iyi seyler duysan bos gelir..ama soyle dusun,belki sana daha layik,daha guzel seyler olucak...oldurmezse guclendirir diyorlar ya burda,ben ona siginiyorum..sevgiler canim..bir de yazmak cok iyi geliyor bana..

sevgiler

8:49 ÖS  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

sibelcim,Londraya veda etmek cok zor oldu,o sehre ve tum emeklere,hayallere bay bay dedim ama as you ve said if it doesnt kill you it makes you stronger and plus you never know,or whatever happens happens.

9:43 ÖÖ  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

hayatta herşeyin olmasının aslında iyi bir nedeni var,gercekten,inan! pozitif düşün (söylemesi kolay biliyorum)

2:25 ÖS  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

inanayım mı gerçekten mi,ben kendimi bunu hep arkadaşlarıma soylerken bulurken,şimdi kendime soylemek ya da başkasından duymak garip geliyor,noldu benim mottoma diyorum,böyle altust olmuşken adil gelmiyor bana,ama sana çok inanmak istiyorum aqua!

2:37 ÖS  
Blogger ssbb dedi ki...

aklıbaşında türk mecbur değilse londra'da yaşamaz bence.geldiğiniz iyi olmuş.

2:08 ÖS  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

sayın sandaletli seyyah hoşgeldiniz şeref verdiniz, ama öyle konuşup beni üzmeyiniz,manevi bağlarım var benim londramla,pek nefis şehirdir ayrıca kendisi.

10:48 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa