10 Kasım 2006

bilmem noluyo

kimseler yok ortalikta,herkesin bi isleri var belki,ozledim sizi, oyuncaklarimi dizer pencereme onlarla oynarim ben de,elma dersem cik armut dersem de cik.
bak Barbunun showunu kacirmisiz,niye haber vermedin, eglenirdik sanki, Bollywoodu kucumseme, ne produksiyonlar var, ne paralar donuyor bilemezsin, ben de bilmiyorum, ama cok .
e artik bir tacsi cagir da kacayim, seni de kendimi de daha fazla bunaltmadan, tacsi yok mu? eh bisiklet de olur, surasi zaten, bikacbin kilometre, tas catlasa 10 gun surer donusum.Cicekleri kimse sulamadi,bi Sebastian bi de Husamettin asci olsun istiyorum, evi ve mideyi bos birakmamak lazim.Kalbini de.Beni de.Optum.

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Ben yazamıyorum ama düzenli okuyorum tatlım:) İzleniliyor hissini bilir misin:) Öle bişilere kapıl:)

8:03 ÖS  
Blogger Burcuk dedi ki...

nesss gitme daha yahuuu :/

11:15 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa