24 Ağustos 2007

hello again

1 aylik ara verme postunu ingilizce yazmamin sebebi tamamen utanc, beceremedim herseyi ayni anda yapmayi, diyecek sey bulamayinca baska dilde yazmak durumu hafifletti, yoksa hayat daha bir oturmus durumda, bu soguk ulkenin son 3 ayda yasadigim sonbaharini birakip ,sicak, yapis yapis ve nemli ulkeme gidiyorum, tatil yapicam, bebegimi denize sokucam, o da beni yukardaki gibi opup tesekkur edicek, yani umarim, umarim annesi gibi denizi ve yuzmeyi cok sevicek, bakmayin siz fotodaki eski haline, buyudu azman oldu.

4 Yorum:

Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

şeker şey

2:40 ÖS  
Blogger •°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

ozlemistik...
cok tatli nazarlardan uzak olsun...
iyi tatiller...

12:57 ÖÖ  
Blogger JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

kuzum benim:))
cok sekersiniz efendim, hadi dagitin sahilleri.. buraya da daha sik ugrayin please:))

9:19 ÖS  
Blogger cesur kedi dedi ki...

masallah masallah.
seker nasil da opmus ..

7:38 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa