6 Mart 2006

haftasonu


L. cok israr edince pek de gonullu olmayarak Syriana'yi izlemeye gittik, petrol kuyulari,Cia, amerika nin hukumet gucu, filistin,iran,biraz isvicre ve washington dc cercevesinde gecen olaylar, guc ve cikar catismalari, din dil kultur farklari, kesinlikle iyi bir film.Amaa gecen carsamba seyrettigim Cache(Hidden), Michael Haneke'nin son filmi, Daniel Auteueil ve Juliet Binoche un basrollerinde oynadigi sanat eseri filmin yaninda Syriana benim icin sonuk kaldi.
Acton da bir dogumgunu partisineydim dun, altta Dorset fotografinda ki ekiple birlikte, Tomun yeni yasini kutladik, kucuk bir lokantada, gunesli ama soguk london havasinda,3 saat yiyip icerek.Bir gun onceyse Tijen Inaltong'un salatasina ozenip ustteki salatayi yaptim.Bol taze ispanak, avakado,havuc ,kurtulmus domates,ve kendim filizlendirdigim sebze filizleri,kalamata zeytini yagi,lime suyu, tuz ,karabiber,saglikli ve lezzetli, yani tam benim yemek felsefeme uygun.Daha iyi bir fotograf cekemememin sebebiyse acliktan oluyor olmam,bir an once salata kaseme kavusmak istememdi.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa