28 Temmuz 2006

Atlantik okyanusu-Brighton

İstanbul öyle sıcak ki buz gibi ayran, icetea , karpuz filan pek kesmiyor.Gecen eylul ve bu yaz okyanusa girme cesareti gostermiş ama popomun buza kesmesi sebebiyle 15 dakika kalabilmiş bir insan olarak şimdi ben o soğuk suyu bi arar oldum,bi sorar oldum.Memleketin egesi de pek soğukmuş bu aralar ama orda da yalnız olasım yok ( herkesin bi partneri ya da çocuğu var anasını satayım
Ha bu arada Brighton İngilterenin en güzel şehirlerinden biri, bilmem işinize yarar bir bilgi mi ,Nice'e benziyor biraz, ama halk ingiliz olunca naparsan yap guney fransa olamaz tabi, genelleme yapmadan soğuk ingilizler klişesinde doğruluk payı olduğunu söylemeliyim, hayata,sanata, sokağa,mimariye yansıyor tabi bu. E su soğuk, hava soğuk , kendilerinden enseye şaplak beklemiyoruz doğal olarak.
Xavier'nin doğumgününü kutladık o gün plajda ( bazı fotolar birçok şey gibi londrada kaldı) , saat 6 dan sonra bbq yapmaya izin verildiği için elimizde pişmemiş etler,guruldayan karınlarımızla oturup okyanusa baktık, cesaretli olanlar bile en fazla 2 kere girebildi buzzz gibi suya. Ev anahtarlarını arkadaşının arabasında unuttuğu için( sersem) tüm gün ağlayan koca eşek Ian (velet) ah ben napıcam,nerde kalıcam sızlanmalarıyla (sıkıcı) pikniğimizi sabote etse de( oyunbozan) güzel bir plaj günü geçirdik,ama sonra param yok beni kasabama bırakın deyip( ağlak) bizim yolumuzu millerce uzatıp, söz verdiği benzin parasının yarısını vermeyi önerip( yalancı) pişkinlik yapmaya çalıştı ( nankör).Sözlüğümüze yeni bir deyiş girdi sayesinde ' dont be Ian !'. Bak okyanustan nereye geldik hay yarebbim.

12 Yorum:

Blogger Burcuk dedi ki...

yaa ben hala gidemedim su Brighton'a:/ neyse tezi halledeyim de bir giderim artik:)

bu arada "poor ian" demek istedim, zavalli amma laf yemis bee:) eheh:) hak etmistir tabi ama neyse:))

12:16 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Haahahahahah. Bence yazın güzel bir yere gelmiş Nes. Çok güldüm anlattıklarına. İnsanlara güldürebilenler bu zamanda yetenek kabul ediliyor bilmiyor musun?

12:18 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Chloecigim gibi ben de guldum :)
dedigin gibi Egeye yanliz gidesim benim de yok...bir dakika, demin guldum ama simdi aglayacagim : benim de partnerim ve cocugum yok uhuuuuu :(((
su cacık olayı gercek mi acabaa :)

12:44 ÖS  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

burcucum, trenle 1 saat,gidiver haftasonu,Hove'dan başla dolaşmaya,bi suya gir gel,bana da dua et sonra (çocuğum olsun diye ):)

chloecim seni güldürmek ne güzel oh hep gülsek ya :)

zeynepcim, uhuuuu ,bak tam gülerken beraber ağlamayalım yaw, yok yok çok az kaldı bak ne güzel şeyler olacak :)

1:57 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

tamam.olacak.guzel.seyler.olacak.olacak.olacak :)

3:09 ÖS  
Blogger Mr_TD dedi ki...

ya burasi resmen kilyos,
kime yutturuyorsun sen , he he :)
Ya havalar kapasa biraz ya artik,ne olacak bu halimiz....

Bu sefer düzgün yazdim.
slmlar
TD

1:45 ÖÖ  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

hahaha ne kilyosu canım kumburgaz :)

11:46 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

kirpiler de sever tatili:(((((((

1:44 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

41.yoruma bekleriz maşallahıyla

(bu aralar uğraaz oldun da)

10:25 ÖS  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

kirpicim sitemkar olma geliriz maşallaha

12:42 ÖÖ  
Blogger Oya Kayacan dedi ki...

Sen amman ha büyük sözü dinle, çocuğu İngilizden yapma. Haso bir Akdenizli bul n'ooluur. Yunanı Urumu olur, İtalyanı olur. Bize sıcak çocuk gerek. O sevdirmez sonra kendini:-))

10:21 ÖÖ  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

ah oya abla oyle deme oyle deme bu saatten sonra akdenizlisini hemen nasıl arayıp da bulucam,ben ingiliz-turk melezimi anasına benzetirim merak etme :)

12:24 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa