2 Aralık 2008

londonun yollari tastan

sag saglim vardik diger memleketimize
buraya da memleket lafi tam olmuyor,ne yapicam yani donerken tarhana mi getiricem

ucus sabahi evimizden back-up minibusuyle alindik pek guzel
soferimiz Nuri bey daha once de transferimizi yapmisti,ogluma cok buyumus dedi,guzel
havaalaninda hostesimiz Kubra hanim karsiladi,oglumun biletini odedim,millerimizle business almistik,onun ki benden 4 ytl daha fazla tuttu,19 aylik cocuga isadami muamelesi ,neyse o da guzel
check-in vip lounge da mis gibi 1 saat yayilma,ohh cocuk odasi da var,ucakta business ucmak gusel ,gusel buraya kadar super ve fekat indik heathrowa

kocam bizi alamayacagi icin ozel bir firmayla anlasmis,parasini odemis,yapacagim tek sey deski bulup rez no su verip arabaya binmek,oh oh bu da guzel diycem diyemiyorum
deski bulamiyorum
herkes beni baska bi yere gonderiyor
ve ustunde en buyuk valizim ve ufak baska bir valiz(malum kislik kiyafetler) olan trolleyle oglumun arabasini ayni anda itmeye calisiyorum
porter bulamiyorum
kocami arayip bu desk nerdeee diye bagiriyorum,10 dk sonra arayip beni yonlendiriyor
tabi gec kaldigimiz icin 40 dk daha bekleyip bi sonrakine binmek zorundayiz
olsun deski buluyorum
bazi insanlarin beni bir saga bir sola bir de ust kata yolladigini dusunup kiziyorum sapsalllarrrr

eh oglum tabi bunaliyor
onu eglendirmeye calismak beni ayrica yoruyor
ama sabah 10 da cikmisiz aksamin 6 si olmus kim olsa sikayet eder
benim akilli terbiyeli guzel oglum yine iyi dayaniyor
cok sukur arabamiza biniyoruz
2 kisiyi otellerine birakip bizim eve yollaniyoruz
ya da ben oyle saniyorum

iskoc sofor oxford street kalabaligini gorup baska bir yoldan gideyim diyor ve adresi yanlis hatirlayip bizi evden 30 dk daha uzaga goturuyor
oglanla ilgilenmekten pek disari bakmiyorum
hava zaten kararmis
bir de o sofer o mu daha iyi bilecek ben mi
tabi ki O!
ama bilmiyor ve 1 saat daha kaybedip eve donuyoruz
oglum yorgunluktan ac bilac uyuyakaliyor
ben icimden bildigim kufurleri tekrarliyorum
ist-lon ucakla 3.30 heathrow-ev bir saat olmasi gerekirken 3 saat suruyor
ama oglumun eve girerken uyanip babasini gorup daddy diye boynuna atlamasi
sonra iyice ayilip bi bana sarilip annecii bi babasini opup daddy demesi herseyi unutturuyor

yok ya hala unutmadim
sikayet edicem herifi

4 Yorum:

Blogger HülyArda dedi ki...

NESLİ MERHABA,

ÇOK ZOR VALLA İKİ ŞEHİR ARASI HELE DE ÇOCUKLA... kolaylıklar sana... Aslan beyimize öpücükler Arda dan ve benden......

2:24 ÖS  
Blogger şebnem dedi ki...

tam senlik bir yolculuk olmuş! öldürmeyen darbe yüceltirmiş merak etme!!!
o maymunu öp bizim için..haftaya çarşamba gelıyorum görüşmek üzere

11:39 ÖS  
Blogger Ingiltereden Alisveris dedi ki...

merhaba
hosgeldiniz .ben uzun zaman once tesadufen bulmustum sonra yazmayi biraktiniz. ama simdi bi baktim geri gelmissin. oglusun nekadar buyumus masallah.cok seker.iyi bayramlar. sevgiler

9:58 ÖS  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

hulyacim
sen katilmadin sonra bize
herhalde is hayati
operim Ardayi

sebnem
yorumlarin yeni farkina variyorum
gelemedin ama Kerem iyi olsun yeter

small button nose
tesekkurler
yorumlari yeni gordum gec cevaba ozur
meryy christmas simdiden :)

3:06 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa