15 Ocak 2009

museum of london

benim tatli oglum sadece cocuk degil buyuk muzelerine de gidiyor ve biz insallah orda sIkIlmaz diye dusunurken mutlaka kendine eglenecek,karistiracak,kesfedecek bir sey buluyor.Zaten londradaki muzeler gercekten oyle ilginc ki maceraci oglum icin birer vahalar aslinda ve cogunda da cocuklar icin ufak tefek birseyler oluyor,amac cocuklara da muzeleri sevdirmek tabi.
londranin tarihini anlatan the museum of london'da super eglendi ve umarim birseyler de ogrendi.Galiba en keyif aldigi yer 16.yy temsili ev dekoruydu,iceri girdi,bize tahta kasikla karistirdigi demir tencerede guya yemek pisirip yedirdi,


sonra cali supurgesiyle evini supurdu temiz cocugum benim,
hizini alamayip muzeyi de supurmeye basladi, valla yarim galeriyi tertemiz yapti

elinden supurgeyi zor kaptim, bunlar buyuyunce ellerini hicbir seye de surmezler, anne su getir, sevgilim ne yemek var a doner is, bakalim gorucez



muzelerin dukkanlarina bayilirim ben, o da bayildi, elinden ivir zivirlari zor aldik, ama en son kaptigi kalemi birakmadi,kiyamet kopardi,muzenin de kapanis saatiydi artik, ben de araklamasina izin verdim 2 kurusluk kursun kalemi,sonra da kacarken goruntuledim kuccuk hirkizi:)
sen cocugu gotur muzelere, sanat tarih ogrensin diye,al o da sana hirsiz olsun ,babasi elmas hirsizi olursa karsi cikmayacakmis oyle dedi.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa