27 Şubat 2009

guzel seyler

bir gun
-oglum kofte guzel olmus di mi
-di

baska bir gun
beraber yatıyoruz,ben onu seyrediyorum,o derin uykuda, sagdan sola donerken kafası cok hafifce bana carpıyor, gayriihtiyari sinek vızıltısı gibi bir ses cıkarıyorum(bunu bebekkken soyleyince kendini yatakta geriye atardı)
-doynk
gozlerini acıp bana bakıp gulumseyip tekrar uyuyor

yine bir gun
almıs eline timeout dergisini sanki kendi kitaplarından biriymis gibi bakıyor,herbir sayfasını inceliyor,yanlıslıkla yırtıldı kapagı o da cekistirip bu yırtıgı daha da buyuttu
-aaa oglum kitaplar dergiler yırtılmaz demedim mi ben sana
-demedin
-nasıl demedim
-dedin

oglum kapının onunde ,karsısında bir kedi sohbet ediyorlar
-miyav
-miyav
-miyav
-miyav

1 Yorum:

Blogger hayal dedi ki...

Haberlerinizi alamiyoruz nasilsiniz?
Aslancik nasil havalar burdaki gibi mi, yani surekli yagmur?
Keyfiniz yerinde mi?
Optum ikinizi de...

6:15 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa