16 Eylül 2009

fransa tatilimizden kisa kisa

10 guzel gunun neresini kisaltacagim bilmiyorum ama basliyorum bakalim ne olacak
-yukardaki fotoda beyefendi poz vermiyor,bayagi her yolumuzu bulmak istedigimde elimden haritayi alip ben de bakicam diyordu pariste.

-aix en provence,avignon,apt,goudargue,uzes,bagnol sur ceze,les castellas gezdigimiz ve benim hatirlayabildigim yerlerden bazilari.
-bir su canavari olarak su akan her yerde cok mutlu oluyorum.Selalelerin aktigi nehirde oglumun hala bozulmamis bebek diliyle cibi cibi yaptik
-oglumu son 4 gun paris'e goturdum, cok ozlemistim,bu sefer anne olarak gezdim parisi,5 yil onceki gibi degildi ,hayattaki en cok sevdigim sehirlerden biri degildi, cunku ben artik bekar,ozgur sorumsuz,delifisek degildim.Ben cocuguma en iyi,en guvenli en saglikli sekilde tatil yaptirmak istedim.Ama cok gelismis londradan sonra paris gozume cok geride kalmis,hic ilerlememis geldi.Cocugumu arabasiyla beraber metroya girmek cikmak imkansizdi,cunku londra gibi heryerde yuruyen merdiven ya da asansor yok paris metro duraklarinda,bu belki 15 kere gittigim pariste daha once hic umurumda olmamisti.Ve dunyanin en buyuk mutfaklarindan birine sahip fransiz mutfagi lokantalari oglen mesela 2 ile 6 arasi yemek olmayan yerler,biraz gec kaldin mi acsin,baget yiyeceksin,bunu biliyordum ama bu sefer cok sinir oldum bu sacmaliga

-oglum bu yeni gordugu sehri sevdi,sokaklarindan ,dilinden keyif aldi,muzisyenlere para verdi,georges pompidou'ya girdi, jardin luxembourg'un hayatimizda gordugumuz en guzel cocuk parkinda yasamak istedi,birakamadi hakli olarak,notre dame'a pek bayilmadi,zaten kiliselerin havasindan pek hoslanmiyor, ama bana hala paris'i soruyor.
-fransa tatilimizin amaci esimin en yakin arkadasinin dugunuydu,hayatimda gordugum en guzel dugunlerden biri oldu Xavier ve Felicite'nin toreni.Once kilisedeki servisle basladi,aksamustu kokteyl partiyle devam etti,sonra yemege gecildi,ben oglum yuzunden gece yarisi yattim onlar sabah 5 e dek dansettiler,sabah kalkildi hafif bir kahvaltidan sonra gelinin ailesinin evinde brunch yapildi,hepsi cok keyifli ve cok guzeldi.

-hayatimda hic gormedigim kasabalar,koyler,provence'in en keyifli yerleri,araya sIkIstIrIlmIs bir michelin starli restaurantta siir gibi bir ogle yemegi,nehirde yuzmek,kruvasan ve baget yemek,turist gibi degil lokal gibi takilmak eglenceliydi.Ufacik bir koyde jaz festivali vardi, utanayim mi keyif mi alayim bilemedim,vay be dedim, kocam ve oglum seyircilerin oturdugu yere cikarken fotolandilar.
-yedik ictik,gezdik ,gorduk,geldik sag salim iste.Biraz daha devam eder anilar da simdilik kafamin bastigi notlar budur.

5 Yorum:

Blogger small button nose dedi ki...

ilk resimde cidden anlarmis gibi bakiyor haritaya yani anliyo ki bakiyo benimkide laf iste.
cidden Paris geri mi Londradan?ben ayni ayar filan diye dusunmustum. gerci yazdigin gibi durum zaman kosullar da bakisni degisitiryor.
caz festivali koyde! bu da super.
itlayda oyle ogel 2-4 arasi kapali heryer sinir bozucu bi durum bence.
iyi hafta sonlari

11:54 ÖS  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

sbn
yok canim ne anliyacak haritadan 2,5 yasinda bile degil bu cocuk.Ha anliyorsa zaten ozel egitim almasi gereken dahi sinifindadir ki hic sanmiyorum :)
londra teknolojide cok ilerde, insanlarin hayatini kolaylastirmaya ugrasan bir belediye var burda, yahu paris metrosuna bebek arabali bir anne ya da bir engelli yardimsiz girip cikamaz mesela, londrada boyle bir sey olamaz!

2:02 ÖÖ  
Blogger Eski Milenyum dedi ki...

ufaklık çok tatlı yahu, çekilen fotolar wallpaper olmaya değer, umarım yüzü kadar temiz bir ömrü olur, maşallah :)Güzellikler diliyorum...

10:48 ÖS  
Blogger ismail dedi ki...

Hd Film Seyret hd film izle


╚► www.hdfilimseyret.com


http://www.hdfilimseyret.com


╚► Direk film izle

hdfilimseyret.com

2:02 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Hd Film Seyret hd film izle


╚► www.hdfilimseyret.com


http://www.hdfilimseyret.com


╚► Direk film izle

hdfilimseyret.com

12:25 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

Bu yayına verilen bağlantılar:

Bağlantı Oluştur

<< Ana Sayfa