28 Haziran 2009

tatil donusu

1 hafta kaldık donduk
bir aile faciasının ortasına dusus, yanlıs zamanlamayla gelen bir durum ve evsahibi arkadasımın mutsuzluklarına denk geldik
bir insan tatili bu kadar iple ceker de o tatil bu kadar mı sevimsiz gecer
noldu hangi enerjiyi yanlıs cektim
yok bunu saymıyorum
ben gercek bir tatil istiyorum oglusumla
bu olmadı
cık
(bu tatsız haftanın en tatlı tarafı oglumun buyuklerle cok basarılı bir sekilde jenga oynamasıydı, hergecen gun agzımı acık bırakacak biseyler oluyor,buyuyor benim oglum,ogreniyor.)

1 Yorum:

Blogger hayal dedi ki...

Kıyamam ben kuzuma, büyüyorlar tabii.. Birlikte büyüdüler gerçekten de :)
Tatilinize üzüldüm cidden, belki yaz sonunda birşeyler yaparsınız (benim Eylulde Olimpos hayalim var mesela :) )

10:53 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa