24 Nisan 2009

neler oluyor


artik tren yerine train diyor
birsey dusurdu mu bir yere takildi mi filan whoopss diyor
yine yemegi birakti biskuviyi de
kaka yaptim diye kosup geliyor ama hala oturaga yapmiyor
bir montessori okuluna basladi ama 3 yasindan once tam egitim vermedikleri icin sadece oyun grubu kivaminda bir yuva aslinda bu bakalim daha cok yeni gorucez
bugun parka gittik ,ben bisikleti kullaniyorum o da arkamda oturuyor,bir ara ellerini seleye koydu,ne var popomun altindaa dedim kuyruk dedi.
bahcemize ektigimiz domates ve kabaklar boy verdi
kapinin onune koydugum salata cesitleri ve maydonoz ,kisnis, kekik urunleri de iyi gidiyor pek guzel leziz olacaklar,oglum hepsini sulamayi pek seviyor,bahcede kazma kurek sallamayi da
yaz geldi buraya ayagindan kislik botlarini cikarttiramiyoruz,yeni ayakkabi alamiyoruz kiyamet kopuyor
artik beni uzgun gormeye dayanamiyor,bu genelde yemegini yemedigi ve sozumu dinlemedigi zamanlarda yuz ifademden anlayip hemen bana opucuk verme ya da soyledigimi yapma ya da bir kasik yemek yeme durumlari
ilk buldugum cok umutlar bagladigim turk psikolog ve baby sitter,bize gorusmeye gelirken yolunu kaybetti, ayrintili adres tarifi verdigim 2-3 telf konusmasindan sonra bir daha haber alinamadi saskinlik icindeyim,oldu mu kaldi mi bilinmiyor?!
gelecek hafta canimin ici 2 yasina giriyor

3 Yorum:

Blogger Oya Kayacan dedi ki...

Neredeyse iki yıl olmuş görüşmeyeli. Ben seni dükkanı kapatıp gittin zannediyordum doğumdan sonra. Canının içini öp benim için. Yeni evinizde de keyifli zamanlar diliyorum.

10:49 ÖÖ  
Blogger hayal dedi ki...

Simdiden mutlu yillar Aslancik'a.... Uzaklardan da olmuyor ki.. özlettiniz...

7:23 ÖÖ  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

oya abla dukkani bir ara kapattim
yapamadim oglanla
ama sonra dedim ki yazayim su yasadiklarimizi yoksa unutucagim
ama ben seni bu arada hep okudum:)
tesekurler dileklerin icin ,oglani operim senin icin.

aybala uzak kaldik ama gelicez gorusucez,yeni bebisi sevicez,damlosu operiz, biz de ozledik

7:02 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa