7 Mayıs 2009

seyler

once bu postu iyi seyler ve kotu seyler diye ayirip madde madde yazacaktim, baktim kotuler biraz fazla gibi,ben de ortaya karisik yaziyorum,ne fena ki bir yaziyi bastan sona yazma gucum yok ancak tek tuk biseyler karalayabiliyorum,neyse bu da bi sey.

-oglum mouse kullaniyor,bilmem bu ne kadar iyi ama yasi 2 ve bilgisayarda daha once acip seyrettigimiz sarki ve klipleri mouse u kullanarak tekrar basa alip kendi seyrediyor,agzim acik.

-her gecen gun yeni birsey ogreniyor,bu nekadar guzel ve sasirtici.Ozellikle babasiyla ingilizce konusmasi ,yeni kelimelerler benim karsima cikmasina bayiliyorum

-I had a terrible nervous break-down the other night.

- domatesler kabaklar hizla buyuyor,ama saksiya ektigim ilk domates fidelerimi bahceye ektim olmadi tutmadi,yazik oldu.

-krizden etkilenen kocamin sirketi onu isten cikardi,haber oglumun dogumgununde gelince partiyi iptal ettik,artik istanbula donunce yapicaz bir parti,gec mec ama napalim, icimde kaldi.

-london zoo cok pahali gecen gun kapisindan donduk,park parasiyla beraber iceri giris £50,yuh diyorum.Ama goturucem oglumu,kapinin disindan zurafayi gorup suratina yerlesen gulumseme bana yetti,mahrum mu birakayim cocugumu kriz var diye.

-slumdog millionere,cherie ve shifty filmlerini seyredebildim, hic oyun goremedim,donusume bikac hafta kala 2-3 oyun gormeden donmesem,arkadaslarimizin hediye ettigi theatre tokenlarimi kullansam da meslegime ihanet etmesem.Sorun oglani bensiz bikac saat birakmak ve sehre tren ya da otobusle gidip gelme organizasyonunu yapamamak.

-okuluna her gecen gun birazcik daha alisiyor ama hala birakinca agliyor.Bu arada bir tane montessori baby sitter buldum,anlasirsak belki haftada 1 gun 2 saat gelir,bakicaz.

-en buyuk hayalim oglumla denize girmek simdi, artik yavastan donuyoruz, kriz yuzunden planlarda degisiklik olduysa da bu yazi da denizsiz gecirirsek gelecek kisi atlatamiyacagim korkarim,bunye su istiyor,terapim o benim.

5 Yorum:

Blogger hayal dedi ki...

Canim moralini bozma, hepsi geçecek, sular akip yollarini bulacak... Allah sağlık versin yeter ki, sevdiklerin yanında olsun yeter ki...

6:37 ÖÖ  
Blogger Isil Simsek dedi ki...

insallah en kisa zamanda her sey yoluna girer.yolculuk ne zaman,siz gitmeden gorusebilir miyiz acep?

9:10 ÖS  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

aybala
tabi gececek de gecerken zorluyor bazen.En cok saglik diliyorum senin de dedigin gibi ama ruhen de saglik.

isilcim
goruselim ben de istiyorum,gelecek pzt gunu mesela? 2 hafta daha burdayiz biz.

12:10 ÖÖ  
Blogger Isil Simsek dedi ki...

bir sonraki hafta olur mu?gelecek pzt. icin daha onceden soz verdm bir arkadasa,o da Londra'da.

12:54 ÖÖ  
Blogger Trabzon Port rent a car dedi ki...

https//www.portrentalcar.com

1:45 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa