6 Mart 2006

hayat surprizlerle dolu

hayatin size neyi sundugu,hangi yolu gosterdigini onceden kestiremiyorsunuz, iste simdi londondayim(bu kesinlikle londra demek istemememle ilgili degil,biraz espri biraz arkadaslarimla aramizda ben buraya geldigimden beri sifre gibi kullandigim bir kelime,london aslinda tum burda yasadiklarim) .Bir sure sonra istanbula donuyorum, sonra yine burasi, sonra hayat kimbilir hangi yolculugu sunacak.Aslinda yeni deneyimlere de yolculuklara da hep hazir oldum, bavulumu hep cabuk topladim( genelde eksik ve yanlis yerlestiririm,olsun) yola cikmayi hep sevdim.Simdi biraz garip ,biraz yalniz,istanbuldan uzkta ama bunu cok fazla onemsemeden, londranin keyiflerini elimden geldigi olcude yasamaya calisarak,bir yil gecirdigimi gorup, geriye fazla bakmamaya calisarak onumdeki mutluluklari kacirmamaya calisiyorum, umarim once yakin gelecegim sonra tumu sans ve mutlulukla doludur, umarim hepinizin oyledir ve dilerim Sanem bu tatsiz gunlerden bir an once kurtulur, Esra da..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa