29 Nisan 2006

L.ye 1 kala



ingiliz cikolatasına turkish ismi, 2 bardak sütün yarattığı lezzet, biz degilmiydik onlar,o nefis lezzeti yaratan,bak bak bak,pek hosumuza gitmisti 3 yıl once bu bilboard,oysa daha bir ay once londondan donerken ne uzgundum,onu ozleme duygusu beni yiyip bitiriyordu, ama kısa sureligine( ya da uzun) donmeliydim istanbula, olsundu, ozlerdik birbirimizi ,gun gelir kavusurduk, artık gelmesine saatler kala,icimde ne bir heyecan ne mutluluk ne de sevinc, onun guzel yuzunu gorunce degisir mi biseyler ,yine olurmuyuz eskisi gibi ?

3 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

hayirlisi canim,mutluluk gelsin,yani basinda olsun da,ister L'li,ister L'siz..kalbindeki kelebeklerin ucusmasi onemli olan..

5:45 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Nes herşey yolunda mı?

8:26 ÖS  
Blogger Didi dedi ki...

valla n'oldu ben de merak ettim. girip girip yeni post var mi diye bakiyorum; hadi artik.

5:42 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa