13 Mart 2006

aquarium


artik disari cikmaya basladim iste, enerjim geri geldi, yine de cok soguk ve L.nin yuruyelim teklifine hep karsi cikiyorum, usuyorum ve tartisma cikiyor, "yurumek cok saglikli biseydir" diyor, sanki ben bilmiyorum, ama soguk, dun "ben devam edemiycem yurumeye beni birak burda,sen yuru" dedim, ben bundan sonrasini katirlarla devam edicem demek isterdim de ingilizcesi komik olmazdi.Aquarium'a gitmenin romantik olacagini dusundum, balik arkadaslarimi ziyaret etmek istedim, dogru saptama, icerde en cok coluk-tombalak ailelerin yani sira elele kopek baliklarina bakan bir suru cift vardi.Kopek baligi saldirilarinda olen insanlarin kafasina coconut dusup olenlerden daha az oldugunu ogrendim, o kadar az yani korkmaya gerek yok.Ya piranhalar, amazonda nehre dusen agac,meyva ve fistiklarla beslenen sevimli vejeteryan piranhalar(!).Cikista Yo Sushiye gidip cig balik tikindik, ee dogal seleksiyon..

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa