10 Mart 2006

supper



bu bir yemek blogu olmadigi ama ben yemeyi ,pisirmeyi ve yedirmeyi cok sevdigim icin arada sirada tariflere maruz kalabilirsiniz, (Gugu kilo aldigi ve hersey onun istahini actigi icin bundan hoslanmiyo), dun gece 4 kisi benim evimde tuna carpaccio, spring rolls,bol rayihali (lemon grass,kaffir lime,coconut cream) somon ve karidesli thai noodle ve cikolata parcali dondurmayla son anda yaptigim tarcin ,karanfil ve kisnis tohumlariyla sarapta pisirdigim armutlari tatli olarak yedik.Yemekden anlayan bilir hemen hepsi zor gorunen ,isimleri havali fakat bir o kadar da lezzetli yiyeceklerdir.Merak edene :hepsini ben yaptim,hazir yemek yok, carpaccio da spring rolls da hazir alinmadi,hatta tam bugday unlu ekmek pisirmistim ama yukardaki menuye uymadi sonra unuttum ikram etmeyi zaten.(Yani yazinin ozeti, londonda Ivy ya da 15 ya da Mon Plaisir'den is istiyorum,cok sey mi istiyorum)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa