6 Mart 2006

ozluyorum

istanbulda ki evimin denize bakan manzarasini,sabah cami acip deniz kokusunu icime cekmeyi ozluyorum
asure zamani geldi geciyor,londonda bulmak olasi degil, usenmeyip hayatimin ilk asuresini yapsam mi
taze ve ucuz sebze ve meyveyi ozellikle nar suyunu her gun yemek masamda gormeyi istiyorum
bizim insanimiz halden anlar, zora dustun mu yardima kosar, bu sicaklik burda yok
pratik zekaliyizdir vesselam, cabuk is bitirmek isteriz kolay yollara sapariz, hele tanidigin varsa isin hallolur, hayat daha hizlidir bu anlamda
taksi bulmak kolaydir da gidecegin yere soforu ikna etmen zordur,burda tam tersi, acil isin varsa yandin, otobuse metroya bin daha iyi
peki ya istanbulda olsaydim
markette pazarda istedigim organik meyve sebzeyi bulamadim diye uzulur, london borough marketi, fresh&wild i ozlerdim
insanlarin bir ekmek ya da bir sise su icin bile siraya girmelerini,
bekledigim otobusun kac dakika sonra duraga varicagini dijital ekranda gorebilmeyi,
asansorde, sokakta,pubda,lokantada,magazada,tanimadigim insanlarin bana gunaydin nasilsin demelerine ya da en azindan gulumsemelerine karsilik vermeyi,
cam siselerin, kagitlarin,copun ayri ayri cop kutularina atilmasini ve insanlarin cevreye karsi duyarli olmasini,
gormeyi istedigim her oyuna, hatta oyuncuya, gosteriye,filme,sergiye bir bilet parasiyla ulasabilecegimi bilmeyi
metro sistemi cok gelismis oldugu icin en berbat trafikde bile evime yeraltindan kolayca varabilecegimi bilmeyi
erkeklerin en kisa eteginizle bile size laf atmiyacaklarini,istediginiz gibi ozgur giyindiginizde kimsenin donup bi yorumda bulunmayacagini ya da sizi deli, hafif kadin, zevksiz yerine koymayacaklarini bilmeyi,
sokaklarda,trafik isiklarinin oldugu yerlerdeki kameralari,boylece kirmizi isikta gecmenin,haneye,insana tecavuzun engellenmesini,
uygarligi,temizligi,insanlara deger verilmesini ozlerdim
(surecek)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa