9 Mart 2006

london me you and the others

yazi fontunu buyuttum daha iyi okunsun diye, okunup okunmadigimi da bilmiyorum ya, henuz bu alemde yeniyim,cok racon agzi oldu, yani bloglar dunyasina yeni girdim, napicagimi da bilmiyorum ne edecegimi de, bulucaz bir yolunu, yalnizliktan kurtulayim istedim, o yuzden blog actim. Babam dunyanin her yerine tasinabilir birseydir yalnizlik demisti, himm, evet, ama gecici bir durumdur da,ben cocukken de sevdim yalniz olmayi, yalniz oynamayi, sicak olmadim insanlara ,benim kalemin anahtarini vermedim onlara, hala oyle, hala duvarlarim var ama insanlari seviyorum yine de, evde yemege cagiracagim, cay kahve icecegim kimse yoksa, muzik var tv var,hep ses var ,olmali, baska turlu yasayamam.Izole olmak istersem de olurum.Londondan izoleyim bir suredir, ne olup bittigini bilmiyorum, ilgilenmek icimden gelmiyor.Ama biliyorum ki bir sure sonra istanbula dondugumde cok ozliycem bu avrupanin en keyifli sehirlerinden biri olan vahsi ormani.Turk tvlerinde ki magazine,insan asagilayan,uygarliktan uzak programlara bakip ic cekicem,Seda Sayani gorucem gobek atarken ve Nihat Doganla, ya da Pinar Altug ve onun gibiler ben issizken cesit cesit senaryo icinden en kaymaklisini secmeye calisirlarken, ve uzulucem yine turk mantalitesinin siradanligina gelismemisligine,sanatsevmez olusuna, sadece birkac bin benim gibi insan olusumuza...cikmaliyim, biraz avrupa havasi almali,kendimi herseye duyarsizliga karsi korumayi ogrenmeliyim,nefes almaliyim...

3 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Kaderin hayalgücü bizimkinden zengindir. Birşeyi hakkın olarak görüyorsan peşini bırakma, eninde sonunda senın olacaktır. Bu sözümü hatırla daima:)Herkesin bir hikayesi vardır ve o hikayelere saygı duymak zorundayız. Sen kendi hikayenin kalemisin. Bırak onları, önüne bak. Bırak da insanlar içinde parlayan güneşin tadını çıkartsın:) Sen yeterki onu göstermeye karar ver:) Bugün yazdıklarımdan sonra belki sana çok inandırıcı gelmeyecek:) ama inan içimden gelerek yazıyorum bunları. Bazen gerçek ortadır ama be n ona göre davranmayı beceremem ber isen yap:) Sevgiler

2:59 ÖS  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

bugun birbirimize destek gunumuz desene:)eski bir posta yorum yazmissin ama yine de teknoloji onu bana ulastirdi iste, samimi duygularini da,cok saol,bazen ihtiyaci olanin derdini paylasmak ve hafifletmek daha kolay oluyor degil mi kendine yardimci olmaktansa, arkadaslar da boyle gunler icin varlar zaten, sanal olsalar da:), cok kibarsin, mutluluklarimizi paylasmak dilegiyle..

9:35 ÖS  
Blogger elif dedi ki...

nes london bu post belki cok zaman asimina ugradi ama yeni okuyabildim emin ol artik okunacak bu blog benim tarafimdan.. emin ol.. neyse umarim birkac ay icinde ben de sehr-i london:P da olurum.. gorusuruz
sevgiler

9:16 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa