21 Mart 2006

it was a sunny weekend

iste benim vaham,terapi merkezim,kacis noktam,cennetim,london Borough Market, benim dunyada gordugum en guzel yiyecek pazarlarindan biri.Ah o nefis fransiz,italyan ispanyol tezgahlar, o egzotik meyvalar,cesit cesit peynirler, soslu zeytinler,mor karnabahar ve brokoliler, yesil domates,sari fasulyeler,organik elma sulari,yeme de yaninda yat pastalar.Evet birazcik pahali, zaten ben de ya param oldugunda ya da sirf gozum gonlum bayram etsin, ama belki mese odununda tutsulenmis isli zeytinyaginda domates almak icin gidiyorum.
Southwark'da bir tapas bara gittik sonra,belki ingilizlerin damak tadina da daha uygun olsun diye belki ispanyollar da oyle yiyor bilemem hic memleketlerine gidemedim,herseyde ham var,benim de domuz etinden hic hazetmeme durumum var, L. 3 yil sonra hala "musluman oldugun icin mi " diye sormaya devam ediyor, "hayir tadini sevmedigim icin" diyorum sonra da turkce bir uff cekiyorum.Fotodaki bebekler nefis bir karides,boyle sulu ve etli,hamli bakla ici,soganla kavrulmus,limon dilimli, nefis bir ispanyol peyniri manchego yaninda parma ham,ceviz ve ayva marmelati.

5 Yorum:

Blogger YesilErik dedi ki...

Hayirli olsun blogun! Ben de yemek yapmaktan ve lezzetlerden bahsetmekten hoslaniyorum. Seni okumak da cok hosuma gitti :) Sevgiler.

7:06 ÖS  
Blogger Çileksuyu Sibel dedi ki...

benim cok gideim var o markete...ins bi zaman:)bu arada nerde senin mail dedigin kisim goremiyorum ki arkadasimmmm..bi yer buldum bakkim orasi mi?

dashboard'dan edit profile a gir,ordan da show my e maili klickle.ordan da identity'e mail adresini yaz,insanlarin sana ulasmasini istedigin adresi..benim iki adresim var mesela,cileksuyu cileksuyu icin:)

canim evimi begendigin icin tesekkur ederim,ben hala calismiyorum ne yazik ki:(desparate housewife'im ben:)gecer bu gunler ins...

7:15 ÖS  
Blogger Burcuk dedi ki...

aaa cok sasirdim:) sanirim ayni gun ayni yerdeydik:) ben de cumartesi Borough Market'taydim, cok guzeldi ya:)) Hatta fotograflarini de koydum siteye.)

Iki gicik sey var ama: Birincisi her seyin cok pahali olmasi, ikincisi de cok fazla abur cubur var insan hangi birini alcagini sasiriyor:D tam bir kucuk paskalya aliyosun bir donuyorsun koseyi muthis burger kokulari, amaninn:)) hele o tatlilarrr, off off off:))

9:31 ÖS  
Blogger Burcuk dedi ki...

Bir de diycektim ki o Tapas Bar muthis bir yer di mi ama cok leziz ben bayildim oraya. Bir dahaki gidisine potato omelette tavsiye .)

9:32 ÖS  
Blogger Nes london-ist dedi ki...

birilerinin turkce konustugunu farkettim ,bakmadim gerci,istiridye pesindeydim:) belki de sendin, seni burcuk seni :)

11:45 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa