16 Mart 2006

colours



insanlarin cogu benim gibi degil biliyorum, cok enerjikler, pineklemek hakkim (mi) diye dusunuyorum,cok calistim cok yoruldum,bazen gunde 24 saat ,haftanin 7 gunu bazen de.Yasli degilim,ama yorgunum iste,bahar da buralara gec gelince yemek icmek,yazmak okumak kaliyor bana.Dun gece bir alabalik alip ,ici somon baligi gibi tatli pembe-kayisi rengi, firinda pisirdim, haslanmis kucuk kuskonmazlar koydum yanina arkadas, salata kaseme bitki filizleriyle kaynasan yesil citir marul ,bir cesit rokfor olan ingiliz stilton peynirini firinlanmis mangoyla karistirdim, hafif aciligi olsun diye kirmizi sogan da koydum ,tabi nefis zeytinyagi ve lime suyu.Iste hayatin tadlari, hic yuz vermedim sokaktaki burgercilere pizzacilara en ac oldugumda bile,havanin grisine inat soframa yesiller,pembeler koydum, hatta yenebilen kirmizi mor turuncu cicekler salindi tabagimda, yenmeyenler vazomda, renk istedim hep hayatimda, catismam son birkac yilimi bir sekilde gecirdigim Londranin grisine alismaya calismakta...

1 Yorum:

Blogger Çileksuyu Sibel dedi ki...

NESLOS SENIN TARIFLER COKKKKK ASORTIKLER:)HIC YEMEDIM OYLE SEYLER BEN,SANKI DUNYANIN EN SIKH RESTORANININ MENUSUNU OKUYORUM:)

10:21 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa