15 Mart 2006

pineapple studio,babum ve ogum


L. sponsorlugunda pineapple'a tekrar basladim.Covent Garden'da bir dans studyosu,cocuklugundan beri dansci olmak isteyip hayatin baska yollara surukledigi ben kendimi yillardir cesitli dans dersleri alarak tatmin etmekteyim.En cok jazz dance sevsemde dun fusion dersimden sonra(pilates,yoga,bale) LA jazz ve hiphopculari da pek bir hevesle seyrettim.Sinifin en sismani da bendim bu arada,ne ara aldim bu kilolari ben, ee evden cikma,haraeket etme,yemek pisir,yemek davetlerine git,londonda hayatim konyali serifeden farkli degildi bi ara,simdi yine Beyonce olmaya karar verdim.
Cok direndim, gidemem, aglamak filan istemiyorum dedim, su insanlarin hevesi gecsin ya tv de ya da dvd sini alip seyrederim, herkesin yaptigini yapmak,seyrettigini seyretmek,okudugunu okumak istemem, sevmem, onlarin zamani gecer,benimki gelir, kendi zamanlamam icinde ,populerligini yitirdikten sonra bi bakarim neymis bunca tantana.Burda gosterilen adiyla "BABUM VE OGUM" ya da "babam ve oglum" u dun sonunda Londra Cineworld'de seyrettim.E tabi agladim essek degilim, ama sadece 2 sahnede.O da Cetin Tekindor ve Humeyra'nin nasil muhtesem oynadiklarini gorup acaba ben de onlar kadar basarili olur muyum bi gun, ya da su kendini oyuncu zanneden zavalli oyuncucuklar seyredip de bir ders almislarmidir acaba diye agladim.Ellerinden operim.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa