24 Mart 2006

"you have a much better life if you wear impressive clothes" Vivienne Westwood


bacaklarim agriyor, 1 saat bisiklet tepesindeydim dun, swatch alternative fashion week'e gittim Spitalfields'e, Brushfield street'de yeni dukkanlar kesfettim, delicatessenler, zeytin ve zeytinyagi satan bir dukkan market street'de, konsept shoplar, bazen gozunun onundekini gormez ya insan, o kadar gittigim bolge, o sokaga sapmamisim.Dukkanlardan birine dalip nefis peynirlere bakip aaa burasi yeni mi dedim adam 6 yillik deyince, ehu ne salagim diy mi neyse pazar acik misiniz tekrar gelicem ben diyip bak salagim ama gelip alisveris yapicam havasina girip aklim sira onu kandirdim, pazar Dorsetteyim halbuki, sonra Istanbul, hangi pazar giderim artik bilemiyorum.
13 yasla 18 yas arasinda dansci mi olsam yoksa modaci mi diye suruklenen bir balik burcu kiziyken, daha sonra hayatin beni baska yollara sokmasi sonucu bu stilistlik hevesimi alisveris(artik yapmiyorum), moda dergileri,taki dizayni, buyuk marka dukkanlara sanki alisveris yapacakmis gibi girip cikmak, modelleri calip uygulamak, dikis makinasinda denemeler yapmak, kesmek,bozmak,yeniden dikmek, akimlari takip etmek ama uygulamamak, yeni dizaynirlar kesfetmeye calismak seklinde surdurdum.Ben de isterdim london fashion week'i Madonnayla en on siradan seyretmeyi ama kismet degilmis iste.
dun 15 e yakin yeni modacinin defilesini seyrettim, ilk showdaki kiyafetleri gorunce e dedim tabi canim alternatif moda, evde giysen kocan bosar,sokakta giysen 2 adim atamazsin,e maskeli balo diycem ,her haftasonu gittigimiz bi yer degil, neyse ugrasmis cocuk tasarlamis,biz de almayiz olur biter, zaten mankenler 1.50 boyunda 70 kilo falanlardi,eve gidip kendimi hulya kocyigit gibi odama kapayip yatagi dove dove aglayasim geldi, neyse sonra ki catwalklarda kucuk naomi campbell'lar daha giyilebilir kiyafetlerle ciktilar ben de hevesimi aldim,mutlu bir modasever olarak bisikletime atladigim gibi yola dustum taa Angel'a Leylanin 1 gunluk bebegi Ali'ye organik bebek urunleri almaya ,dukkani kaybettim, cok uzun geldi yol, trafikde otobuslerin arasinda kaldim,bisiklet moda tabirle vintage(3o yillik) ya da kisaca dokuluyo diyelim biz, eve geri dondum, bacaklarim agriyor..

ps. merkur ters diye midir nedir bi turlu istedigim fotolari ilistiremedim,bu etegi de ebay'da satiyorum artik onun fotosunu koyabildim moda diye napayim

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa